Wikia

Crystal Clear mimetype txt2Dit artikel is een Beginnetje. Je kan Recepten Wiki helpen door deze pagina te bewerken
Eucalyptus

Eucalyptus

Eucalyptus

Eucalyptus is een geslacht uit de mirtefamilie (Myrtaceae). De planten komen van oorsprong voor in Australië en aangrenzende gebieden.

Recepten

Een bekend recept uit het binnenland van Australie is de gebraden Koala. Om dit te bereiden neemt men een kettingzaag, specerijen en een sterke maag. Reis af naar het lokale Australische bos en werp u zelf vervolgens met kettingzaag en al op de eerste Eucalyptus boom die u ziet. Binnen enkele minuten, snelheid is niet essentieel maar speelt wel een rol in het uiteindelijk smaak palet, dient u deze boom te vellen om vervolgens met een door u te selecteren olie de boom te ontsteken en zijn bewoners op temperatuur te brengen. Indien u een droge dag heeft uitgekozen zal de rest van het bos zonder verdere handelingen ontbranden en kunt u vanaf een afstand de 36-48 uur bereidingstijd afwachten. Wanneer het vuur is gedoofd kunt u een 'boswandeling' maken en de vele verschillende gebraden dieren die het Australische bos rijk is, waaronder Koala's, tussen as en puin verzamelen.

Around Wikia's network

Random Wiki